#CFFpeople: Een nieuwe baan in coronatijd, hoe is dat? We vroegen het drie nieuwe collega’s

In de coronaperiode hebben wij ons team versterkt met drie nieuwe collega’s. Lennart Bolwijn en Nathan Stamboel zijn gestart als media-analist in ons Media Intelligence team. Sherilyn Augustuszoon is als office assistant het nieuwe gezicht bij de receptie.  

Wie zijn deze talenten, waarom wilden ze bij CFF werken, en hoe is het om in deze bijzondere tijd te starten met een nieuwe baan? Pim te Bokkel, die al meerdere jaren werkzaam is bij CFF Communications, ging het gesprek aan, in Microsoft Teams uiteraard.  

Welkom in het team van CFF CommunicationsZou je jezelf eens kort voor willen stellen? 

Lennart: Ik ben historicus, al 8 jaar Amsterdammer en sinds kort media-analist bij CFF. Met mij kun je uren praten over politiek en Amerikaanse literatuur, of over de linksback van PEC Zwolle. 

Nathan: Ik ben Nathan Stamboel, een Hagenaar die oorspronkelijk uit het oosten komt. Ik heb een communicatie-achtergrond en ben sinds maart media-analist bij CFF Communications. Als hobby’s heb ik politiek (ja, echt waar), hardlopen en jazz-muziek. Daarnaast ben ik groot fan van Roger Federer.  

Sherilyn: Mijn naam is Sherilyn Augustuszoon. Ik ben de nieuwe office assistant van CFF Communications. Hiervoor heb ik in diverse hotels gewerkt. Ook heb ik ervaring als community associate bij een kantoorbedrijf. In mijn vrije tijd hou ik van koken en reizen. Inmiddels ben ik al vijf keer naar Zuid-Korea geweest, vandaar ook dat het leren van Koreaans één van mijn grootste hobby’s is. 

Tekst gaat verder onder de foto’s.

Waarom wilde je graag werken bij CFF Communications 

Sherilyn: CFF ondersteunt bedrijven met hun communicatie en ik ondersteun mijn collega’s graag. De variatie in de werkzaamheden sprak mij aan. De goede bereikbaarheid van het kantoor was een extra reden om bij CFF aan de slag te willen. 

Nathan: Als news geek en voormalig journalistiek-student merkte ik dat al ik de hele dag nieuws verzamelde en doorstuurde naar vrienden en familie.  

Lennart: Ik had precies hetzelfde. Ik was altijd al de hele dag bezig met nieuws. Toen ik hoorde dat ik daar mijn werk van kon maken wist ik het zeker: deze functie is geknipt voor mij!  

Nathan: De klanten waar CFF mee werkt ook superinteressant. Als lid van het team dat de financiële klanten bedient, leer ik elke dag meer over alle aspecten de financiële sector. 

Lennart: Ik werk zelf voornamelijk voor consumentenmerken. Een leuke bijkomstigheid van deze baan vind ik dat ik overal over mee kan praten. Door mijn werk ben ik vaak al in detail op de hoogte van maatschappelijke discussies. 

Sharing is caring. De tekst gaat verder onder deze tweet.

Bij CFF Communications werken we al sinds het begin van de Covid-19 pandemie volgens de richtlijnen van de RIVM. Daar hoort uiteraard ook de thuiswerknorm bij. Hoe is dat, starten met een nieuwe baan in coronatijd? 

Nathan: Ik begon bij CFF in de periode dat de lockdown-maatregelen net ingingen. Dan is het natuurlijk wel onwennig om je collega’s vooral digitaal te leren kennen, maar dat is nu eenmaal het nieuwe normaal. Wat nieuws betreft komt er elke dag wel iets coronagerelateerds langs, dus dan merk je ook wel enorm in wat voor crisis we zitten. Ik ben goed opgevangen door mijn CFF-collega’s en na een halfjaar kan ik wel zeggen dat ik ze zo langzamerhand allemaal ken.  

Lennart: Ik vond het vooral erg fijn om weer aan de bak te kunnen. Mijn andere werk, in de toerismesector, stortte helemaal in tijdens de lockdown. Behalve dat het fijn is dat ik me weer nuttig kan maken, vind ik ook het sociale aspect van belang. Leuke collega’s zijn voor mij eigenlijk het belangrijkste bij een baan; en die heb ik hier, via Teams, maar ook af en toe op kantoor mogen leren kennen.  

Sherilyn: Het voelt ook anders dan normaal hoor, omdat je 1,5 meter afstand moet houden en de meeste collega’s niet of bijna nooit op kantoor zijn. Toch vind ik het ontzettend leuk om bij CFF te werken, vanwege de werkzaamheden en de gezellige collega’s. 

Wij zijn CFF Communications  

Met bijna 40 professionals staan we elke dag klaar om onze klanten op de best mogelijke wijze te ondersteunen. Door onze uiteenlopende achtergronden en de samenwerking in afwisselende teams versterken we elkaar. We zijn ervaren, betrokken, leuker dan je denkt, en komen snel tot de kern. Voor elke unieke situatie realiseren we oplossingen met het oog op de lange termijn. Samen staan we iedereen te woord. 

Wil je meer weten over werken bij CFF Communications? Neem dan contact op met onze executive assistant Heleen Gorter.  

Back to blog