Als jij je verhaal niet vertelt, doet iemand anders het

CFF Communications werd opgericht in 1993. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot hét toonaangevende bureau voor financiële en corporate communicatie in Nederland, met bijna 40 medewerkers. Met onze jarenlange ervaring, een divers team van specialisten en ons internationale netwerk bieden wij praktische ondersteuning en advies op maat. Wij brengen alle expertise samen, van mediarelaties tot financiële PR, public affairs, branding en mediamonitoring. Zo realiseren wij voor elke unieke situatie de beste oplossing voor de lange termijn.

Wij bouwen, beschermen en versterken reputaties

Productlancering of jaarverslag, parlementaire onderzoek of Capital Markets Day, activistische stakeholders of influencer marketing, merkgroei of reputatiemanagement – bij CFF Communications zorgen we dat jouw verhaal altijd landt met de juiste betekenis.

Als geen ander begrijpen wij wat er voor onze klanten elke dag op het spel staat. Wij kennen de dynamiek van de markt, de spelers, de boardroom – jouw business.

Profiteer van ons internationale netwerk

Wij zijn onderdeel van Huntsworth, een internationale dienstverlener op het gebied van communicatie en zorg. De communicatiedivisie van Huntsworth bevat drie overkoepelende communicatienetwerken.

Bij CFF Communications in Amsterdam werken we nauw samen met onze collega’s van Grayling en Citgate Dewe Rogerson in de grote politieke en financiële centra van de wereld. Grayling is een wereldwijd bureau voor public relations en public affairs. Citigate Dewe Rogerson is een internationaal financieel en corporate PR-adviesbureau.

Als jij je verhaal niet vertelt, doet iemand anders het

CFF Communications werd opgericht in 1993. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot hét toonaangevende bureau voor financiële en corporate communicatie in Nederland, met bijna 40 medewerkers. Met onze jarenlange ervaring, een divers team van specialisten en ons internationale netwerk bieden wij praktische ondersteuning en advies op maat. Wij brengen alle expertise samen, van mediarelaties tot financiële PR, public affairs, branding en mediamonitoring. Zo realiseren wij voor elke unieke situatie de beste oplossing voor de lange termijn.

Wij bouwen, beschermen en versterken reputaties

Productlancering of jaarverslag, parlementaire onderzoek of Capital Markets Day, activistische stakeholders of influencer marketing, merkgroei of reputatiemanagement – bij CFF Communications zorgen we dat jouw verhaal altijd landt met de juiste betekenis.

Als geen ander begrijpen wij wat er voor onze klanten elke dag op het spel staat. Wij kennen de dynamiek van de markt, de spelers, de boardroom – jouw business.

Profiteer van ons internationale netwerk

Wij zijn onderdeel van Huntsworth, een internationale dienstverlener op het gebied van communicatie en zorg. De communicatiedivisie van Huntsworth bevat drie overkoepelende communicatienetwerken.

Bij CFF Communications in Amsterdam werken we nauw samen met onze collega’s van Grayling en Citgate Dewe Rogerson in de grote politieke en financiële centra van de wereld. Grayling is een wereldwijd bureau voor public relations en public affairs. Citigate Dewe Rogerson is een internationaal financieel en corporate PR-adviesbureau.

  • Neem contact op
    Wij zijn ook bereikbaar buiten kantoortijden voor crises en transacties. Neem hiervoor direct contact op met Uneke Dekkers of Geert Pielage.
  • Neem contact op
    Wij zijn ook bereikbaar buiten kantoortijden voor crises en transacties. Neem hiervoor direct contact op met Uneke Dekkers of Geert Pielage.

Werk met ons

Wil je meer weten over wat wij precies kunnen betekenen voor jouw merk of organisatie? Neem dan contact op met onze mensen via +31 (0)20 575 40 10 of laat een terugbelverzoek achter.

Werk met ons

Wil je meer weten over wat wij precies kunnen betekenen voor jouw merk of organisatie? Neem dan contact op met onze mensen via +31 (0)20 575 40 10 of laat een terugbelverzoek achter.

Ons laatste nieuws

Ons laatste nieuws

Voor M&A Magazine schreef onze Managing Director Uneke Dekkers een nieuwe column. Hierin legt ze uit dat de coronacrisis duidelijk
In de coronaperiode hebben wij ons team versterkt met drie nieuwe collega’s. Lennart Bolwijn en Nathan Stamboel zijn gestart als media-analist in ons Media Intelligence team. Sherilyn Augustuszoon is als office assistant het
Menno Tamminga doet in het NRC een rake observatie over bedrijven die als gevolg van de huidige of de vorige crisis een