Wij blijven luisteren, om zo de kijk te bepalen

Dagelijks delen onze analisten en consultants onze kijk op het nieuws met klanten. We moedigen hen aan hun eigen verhaal te vertellen. Anders doet iemand anders het. In deze artikelen delen we onze inzichten, cases en nieuwsberichten.

Wij blijven luisteren, om zo de kijk te bepalen

Dagelijks delen onze analisten en consultants onze kijk op het nieuws met klanten. We moedigen hen aan hun eigen verhaal te vertellen. Anders doet iemand anders het. In deze artikelen delen we onze inzichten, cases en nieuwsberichten.

Leestip: het spannende en complexe speelveld van hybride staatsbedrijven
Menno Tamminga doet in het NRC een rake observatie over bedrijven die als gevolg van de huidige of de vorige crisis een
Read more.
CFF Communications versterkt team met 6 nieuwe medewerkers
Goed nieuws! In de afgelopen periode hebben wij ons team versterkt met zes nieuwe medewerkers. Als Brand & Event Coordinator
Read more.
#CFFpeople – Monique met Leolux naar de grootste interieurbeurs van Europa
Onze collega Monique Dassen bracht namens CFF Communications met Leolux een bezoek aan dé interieurbeurs van Europa, IMM in Keulen.
Read more.
Randstad, SBM Offshore en Kendrion winnen NEVIR Dutch IR Awards 2020
Voor de dertiende keer heeft de NEVIR, de Nederlandse Vereniging voor IR professionals, de winnaars van de NEVIR Dutch IR
Read more.
Long Read: Optimaal op de beurs – Frank Jansen over het beursklimaat en onze bijdrage aan het Techshare-programma van Euronext
Een beursgang is geen geringe operatie. Met hulp van experts in het veld organiseert Euronext daarom een trainingsprogramma om ambitieuze
Read more.
De samenleving als stakeholder – de 10e editie van ons seminar met Allen & Overy
In de tiende editie van het seminar ‘Jaarvergadering: What’s new’ staat de verhouding tussen bedrijfsleven en samenleving centraal. Onder leiding
Read more.
Vacature: Wij zoeken een Media-Analist voor ons groeiende Media Intelligence team
Deze tijd vraagt mensen die snel tot de kern komen, fake van feiten scheiden en duidelijkheid scheppen. Als media-analist overzie
Read more.
Wij versterken onze dienstverlening met Brand Communications
Vandaag kondigen we aan dat wij, CFF Communications, ons dienstenportfolio uitbreiden met Brand Communications. Dit doen we door samen te
Read more.
Maak rondom Prinsjesdag gratis kennis met onze nieuwe Politieke Monitoring service
Prinsjesdag, net als andere jaren is er vooraf al veel bekend. De media-analisten van CFF Communications zochten uit wat voor
Read more.
Vacature: CFF Communications zoekt Brand & Event Coördinator
De selectieprocedure is inmiddels in een afrondende fase. Wil jij ook werken voor hét bureau voor corporate communicatie in Nederland?
Read more.
CFF Communications versterkt team met nieuwe analisten en consultants
In de eerste helft van dit jaar hebben we ons team versterkt met maar liefst vijf nieuwe medewerkers: een senior
Read more.
Vacature: CFF Communications zoekt Media-Analist voor groeiend Media Intelligence team
Deze vacature is inmiddels vervuld. Wil jij ook werken voor hét bureau voor corporate communicatie in Nederland? Stuur je CV
Read more.
  • Neem contact op
    Wij zijn ook bereikbaar buiten kantoortijden voor crises en transacties. Neem hiervoor direct contact op met Uneke Dekkers of Geert Pielage.
  • Neem contact op
    Wij zijn ook bereikbaar buiten kantoortijden voor crises en transacties. Neem hiervoor direct contact op met Uneke Dekkers of Geert Pielage.

Werk met ons

Wil je meer weten over wat wij precies kunnen betekenen voor jouw merk of organisatie? Neem dan contact op met onze mensen via +31 (0)20 575 40 10 of laat een terugbelverzoek achter.

Werk met ons

Wil je meer weten over wat wij precies kunnen betekenen voor jouw merk of organisatie? Neem dan contact op met onze mensen via +31 (0)20 575 40 10 of laat een terugbelverzoek achter.