CFF Communications versterkt team met nieuwe analisten en consultants

In de eerste helft van dit jaar hebben we ons team versterkt met maar liefst vijf nieuwe medewerkers: een senior consultant, een consultant en drie analisten voor ons media intelligence team.

Nieuw consultancy en media intelligence talent voor CFF

Sinds deze maand werkt Séverine van Tuyll van Serooskerken bij ons als senior consultant. Als corporate affairs professional heeft Séverine een ruime ervaring opgedaan bij multinationals zoals PepsiCo, Lidl en Blokker Holding. Reputatiemanagement en stakeholder engagement, ESG en corporate (herstructurerings-) communicatie behoren tot haar specialismen. In haar vrije tijd is ze onder meer actief bij Unicef.

Even voorstellen: dit zijn van links naar rechts Anhela, Ruben, Séverine, Jan en Maarten.

Séverine studeerde Corporate Communicatie met een schakeljaar Bedrijfskunde aan de UvA en behaalde in 2018 ook een certificaat in Business Sustainability Management aan de University of Cambridge.

Ruben Cardol versterkt het consultantsteam van CFF Communications. Ruben werkte eerder al in het media intelligence team van CFF Communications aan de dagelijkse nieuwsmonitoring en politieke monitoring voor beursgenoteerde multinationals, van financials tot food- en retailmerken.

Met Jan Balk en Maarten ter Horst haalt het media intelligence team twee ervaren mediaprofessionals binnen. Maarten ter Horst werkte eerder bij Dow Jones Newswires en Nieuwsbank, in rollen als accountmanager en eindredacteur. Jan Balk heeft ervaring als internetredacteur en freelance tekstschrijver. Zij versterken het media intelligence team als media-analist.

Anhela Alickovic is de nieuwste aanwinst van het media intelligence team. Eerder werkte zij als redacteur bij Blendle, content writer bij Croud en als team lead contact center voor Hudson’s Bay. Ze studeerde mediastudies aan de Erasmus Universiteit en de Universiteit van Amsterdam. Tijdens haar eerste werkweek ging ze met ons op bezoek bij het internationale hoofdkantoor van Action in Zwaagdijk.

Séverine, Ruben, Jan, Maarten en Anhela, we wensen jullie een hele mooie, succesvolle tijd bij CFF Communications!

Werken bij CFF Communications

Wil jij ook bij werken bij hét bureau voor corporate en financiële communicatie in Nederland? Op dit moment zijn wij op zoek naar een nieuwe media-analist. Bekijk de vacature of lees meer over de eerste werkweek van Anhela.

Bij CFF Communications ondersteunen we grote bedrijven, merken en organisaties, in Nederland en daarbuiten, met vraagstukken op het snijvlak van strategie en communicatie. Ons team telt meer dan 30 professionals die elk beschikken over een unieke match van kennis en ervaring.

We zijn een ambitieuze, platte organisatie waar analisten, consultants en directors samenwerken in wisselende teams. Door deze manier van werken leer je van iedere collega. Daarnaast zijn we met CFF Communications sinds begin 2014 als trotse partner en fan betrokken bij The Ocean Cleanup.

Back to blog