CFF Communications versterkt team met 4 nieuwe medewerkers 

Goed nieuws! In de afgelopen periode hebben wij ons team versterkt met nóg vier nieuwe medewerkers. 

Na de uitbreiding van ons Management Team met Eric Lagerwey kondigen wij nu de versterking aan van CFF Communications met twee media-analisten, een nieuwe finance manager en een senior consultant.  

Kijk, dit zijn ze! Welkom bij CFF Communications (van links naar rechts) Rosa Boland, Alexander van Eijk, Susanne Embleton en Bas de Ronde.  

Wie zijn deze talenten en waarom wilden ze aan de slag bij CFF Communications? 

Susanne Embleton versterkt CFF Communications als Senior Consultant. Zij deed hiervoor uitgebreide ervaring op als Corporate Communications en Investor Relations Manager bij Pharming Group. Zij studeerde Human Interaction and Political Arts aan het Leiden University College The Hague en Corporate Communicatie aan de Erasmus Universiteit.  

Susanne, jij werkt sinds deze maand bij ons. Waarom koos je eigenlijk voor CFF Communications? 

Werken voor CFF geeft me de kans om de vaardigheden die ik heb ontwikkeld tijdens mijn tijd bij Pharming toe te passen in verschillende industrieën en uitdagingen aan te gaan bij verschillende bedrijven. Ik kijk ernaar uit om te leren van en te werken met zo’n deskundig en ervaren team! 

Rosa Boland en Alexander van Eijk gaan als media-analist aan de slag bij het media intelligence team.  

Rosa studeerde Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht en de City University of London. Ze schreef eerder onder meer voor websites als The Best Social Media en VICE. Ook werkte ze als Engagement Specialist bij Riff Digital Management.  

Alexander studeerde Politicologie aan de Universiteit van Amsterdam en werkte onder meer in Berlijn bij Peak Ace op het gebied van contentmarketing, editing en SEO.  

Bas de Ronde versterkt ons staffteam als finance manager. Bas heeft een uitgebreide ervaring in de financiële dienstverlening. Hij werkte onder meer als Accounting Specialist bij Yildirim Group.  

Bas, Alex en Rosa, jullie kennen we inmiddels als prettige collega’s. Wat vinden jullie, terugkijkend op de eerste weken, het leukste aan het werken bij CFF Communications? 

A: Wat ik fijn vind aan ons werk bij CFF is dat elke dag er net iets anders uitziet. Waar je in de ochtend de kernzin probeert te vissen uit een persbericht van een grote zakenbank moet je je in de middag ineens verdiepen in een beleidsdocument van een politieke commissie. Dat zorgt ervoor dat het werk elke dag uitdagend blijft en je continu nieuwe vaardigheden ontwikkelt. Bovendien kom je bij Media Intelligence in een gedreven team terecht waar voor elke vraag wel een expert te vinden is en je voortdurend van elkaar aan het leren bent. 

B: Het is een hele leuke en diverse groep aan mensen waarin je komt te werken, het voelde direct als een warm bad. Dat ik na 2 weken werken direct mee kon met het jaarlijkse uitje was een goede manier om iedereen nog beter te leren kennen! 

Welkom bij CFF. Wij wensen jullie veel succes, mooie klanten en werkplezier toe!  

Back to blog